Ugyan évről évre egyre kevesebb lemezt vásárolnak a rajongók, néhány nagyágyú továbbra is képes padláslesöprést végezni a pénztárcákban: a Billboard.com szerint a 2008-as évben a nyolc év után visszatérő ausztrálok, valamint a jó öreg egykor-thrasherek új albumai fogytak a legjobban. A Wal-Marton keresztül árult Black Iceból 1.92 millió, a Death Magneticből pedig 1.57 millió fogyott megjelenése óta, bár azt nem tudni, hogy ez csak az USA-beli eladásokra, vagy az egész világra vonatkozik.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.