HTML

Karcolat Metal Magazin

Metal és rock webzine minden földi jóval.

Koncertfotók

Címkék

Címkefelhő

2008.07.11. 19:20 sonny

Great White & Warrant - supergroup

Érdekes formáció született a napokban: a Great White-ból Jack Russell énekes és Michael Lardie gitáros-billentyűs összefogott a szebb napokat is megélt Warrant énekesével, Jani Lane-nel, hogy egy Beatles-tribute zenekarban éljék ki gyermekkori vágyaikat. Jack Russell szerint egy Beatles-feldolgozásokat tartalmazó lemezt fognak rögzíteni, aminek kiadását egy rövid turné is követi majd. "Szerintem remek buli lesz. A Beatles az oka annak, hogy zenélni kezdtem. Ez a banda egy újabb király lehetőség arra, hogy mindannyian megmutathassuk, honnan is indultunk valójában. Én például eredetileg archeológus akartam lenni, de amikor meghallgattam a Beatles Help! című lemezét, akkor valami olyasmit gondoltam, hogy ez igen, rocksztár akarok lenni." - mondta Russell. A zenekar neve a tervek szerint The Revolution lesz, stílusuk pedig a Beatles könnyedebb dallamainak és a 80-as évek vérbő rockzenéjének keverékeként lesz leírható.

Szólj hozzá!

Címkék: hírek sonny great white warrant


A bejegyzés trackback címe:

https://karcolat.blog.hu/api/trackback/id/tr67564149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása