HTML

Karcolat Metal Magazin

Metal és rock webzine minden földi jóval.

Koncertfotók

Címkék

Címkefelhő

2007.10.01. 07:00 sonny

[CD] Nightwish - Amaranth (kislemez)

A mai posta hozta a Nightwish új lemezéről kimásolt második kislemezt. Nem titok, hogy fűtött a kíváncsiság, mit sikerült három év szünet után összehozni. Az énekescserének én a kezdettől fogva örültem, mivel Tarja Turunen nekem soha sem volt szimpatikus emberileg. A csapat DVD-i alapján is ez volt az érzésem, valahogy nem volt tetszetős a hölgy, így cseppet sem bántam leváltását. Kíváncsi voltam, milyen irányba mozdulnak el, és az eredmény hallva elégedett vagyok.


Négy dalt helyeztek el a kislemezen. Az első a címadó slágerdal Anette Olzon hangjával, a második az Amaranth demóverziója Reach címmel, itt a Century Child-on felbukkanó "Szépség és a Szörnyeteg" vonalat erőltetik Marco Hietala énekével - ettől általában a hideg kiráz, elismerem hogy képzett a hangja, de nem jön be. Kellemes altatódalként következik a már ismert Eva nagyzenekari verziója - ez nyilván Tuomas perverziója, de kislemezre kiváló. A zárótétel egy ballada: While Your Lips Are Still Red. Igazi szerelmes dal, bár én az utolsó percéig vártam, mikor dörren meg a torzított gitár. Szintén Hietala mester énekel, de szerencsére itt mérsékeli a magas sikolyokat. Összefoglalva: ha a rövidesen megjelenő Dark Passion Play című nagylemezen lesz még néhány olyan szintű dal, mint az Amaranth, akkor egy újító és jövendőbeli klasszikus lemezt kaphatunk. Anette Olzon hangja könnyedebb, slágeresebb, kevésbé operaházba való, mint Tarja Turunené, de sokaknak pont emiatt fog jobban tetszeni. Nem lettek túlságosan slágeresek, Nightwish-es marad, csak kissé életvidámabb kiadásban.

Pontszám: 8 / 10

Szólj hozzá!

Címkék: lemezkritika nightwish sonny


A bejegyzés trackback címe:

https://karcolat.blog.hu/api/trackback/id/tr72376257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása