HTML

Karcolat Metal Magazin

Metal és rock webzine minden földi jóval.

Koncertfotók

Címkék

Címkefelhő

2009.04.19. 13:45 sonny

End of the Line

Kedves Olvasóközönség!

Sajnos többé nincs se időm, se energiám, se kedvem ahhoz, hogy a Karcolatot a megszokott szinten folytassam. Az utóbbi időben már a hátam közepére se kívántam az egészet, így eldöntöttem, hogy abbahagyom a naponta történő frissítgetést. A közeljövőben elképzelhető még néhány kritika, vagy koncertbeszámoló megjelentetése, aztán lehúzzuk a rolót. Amit anno Csabival elterveztünk 2006 őszén, azt már nagyrészt sikerült megvalósítani, tehát hiányérzet nemigen marad. A blogolás viszont valamilyen szinten megmarad, így ajánlom mindenki figyelmébe a Bastards Motörhead-tribute banda blogját. Ebben a zenekarban Csabi gitározik, én meg ordibálok, első koncertünk pedig április 27-én lesz Komáromban. Köszönöm/köszönjük az elmúlt években kapott támogatást, mind az olvasóktól, mind zenekaroktól, koncertszervezőktől! Ja, és továbbra is hallgassatok kurva sok metalt, okkéj??

sonny

Szólj hozzá!

Címkék: gépház sonny


A bejegyzés trackback címe:

https://karcolat.blog.hu/api/trackback/id/tr291066189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása