HTML

Karcolat Metal Magazin

Metal és rock webzine minden földi jóval.

Koncertfotók

Címkék

Címkefelhő

2007.01.21. 05:00 sonny

[KONCERT] Ektomorf a hajón

2007. január 19. Budapest, A38

Ektomorf - Replika - Cadaveres - Gire


Tavaly összesen egy Ektomorf koncert volt Magyarországon, a Children of Bodom előtt léptek fel ellustult közönségnek a PeCsában. Egy évet és tíz napot kellet várni az újabb találkozásra, igaz most kisebb helyen, az Artemovszkon került sor a bulira.
Az hagyján, hogy az A38 drága hely, mint az állat, de a közelében sincs egy épkézláb kocsma, ahol meghúzhattuk volna magunkat, legalább fél órát barangoltunk, mire találtunk egyet. Pozitívumként könyvelhető el viszont, hogy Rószaszín Párduc ment a tv-ben, kellemesen ráhangolódtunk a koncertre. Másik kellemes élmény: a ruhatárban a hosszú bőrkabátomat és a táskámat elkönyvelték egy adag holminak, nem úgy, mint tavaly Pécsett. A sztorit a Rocktriatlonos beszámolóban elolvashatjátok.
Két dobfeszkó is volt a színpadon, de a GIRE tagjai egyet sem használtak. Évek óta valódi dobos nélkül állnak ki úgy tudom, ami az én szememben meglehetősen rontotta az összképet. A dalszövegek szintén nem találtak egykönnyen utat a szívemhez, egyedül Kátai Tamás billentyűs játéka tetszett. Az ilyen mélységű zenét otthon kell hallgatni.
A CDT romjain alakult együttesek közül a Mangod Inc-et már meglesten Székesfehérváron, most sor került a soktagú CADAVERESre is. Hát nem igazán tetszett, sajnos alapból nem kifejezetten az én zenémet játsszák. Nem értem amúgy, miért kell hét-nyolc vagy hány ember ehhez a muzsikához, ebből három zenekart is lehetne alapítani. Mindegy, nem miattuk jöttem, tudom fogjam be a pofámat akkor. Egyetlen jó pont: valamelyik dalhoz vendégként feljött Farkas Zoli üvölteni.
Régi vágyam volt egy REPLIKA buli, igaz a felét kénytelen voltam a pultnál tölteni, mivel sörért hátraballagva sajnos ottragadtam. Valahogy sikerült pont nekem tetszőre eltalálni a hangzást, bár Csabi szerint Stagediving-en jobban szólaltak meg. A banda szívvel-lélekkel játszott, és úgy láttam mindenki vevő a zenéjükre, kifogás egy szál se, de legközelebb megpróbálom közelebb verekedni magam a színpadhoz. Amikor kedvenc nótám felzendült, gyorsan Milán barátom kezébe nyomtam a sört, hogy kivehessem a részem valamennyire a tombolásból. Sajnos kevés idejük volt muzsikálni, kénytelen leszek elmenni még néhány bulijukra emiatt.
Rövid időn belül kezdett az EKTOMORF, hergelték egy kicsit a közönséget, majd széles vigyorral játszani kezdtek. Úgy láttam, ők is baromi jól érzik magukat. Faszán szóltak, rossz szavam nemigen akad. Volt minden, új dalok az Outcast-ről, egy magyar nyelvű nóta (nagy örömömre, el is vártam tőlük), közönségugráltatás, satöbbi. Egy-két nagyobb megmozdulástól az egész hajó megremegett, vagy legalábbis érdekes hullámmozgást folytatott. Zoli kedvenc szava a színpadon még mindig a "kibaszott", de most legalább nem minden második szó után használta, csak minden negyedik után. Nincs ellene kifogásom, sőt passzolt is a hangulathoz. Elöl iszonyat zúzda ment, és érdekes módon hátul is állt néhány ember, aki motyogta a szöveget üveges tekintettel, szóval itt tényleg rajongók gyűltek össze.
Értem én, hogy sok a rasszista beszólás, főleg a Kalyi Jag album és a Nuclear Blast-os külföldi sikerek óta, de egy rövidke magyarországi turné nem férne bele a programba? Ha ilyen sikert arattak most, talán meg tudják ismételni, és nem kell megint egy évet várni rájuk.

Szólj hozzá!

Címkék: replika koncertbeszámoló gire sonny ektomorf cadaveres


A bejegyzés trackback címe:

https://karcolat.blog.hu/api/trackback/id/tr92429934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása